Tam Coc

21 juli 2017 - Tam Coc, Vietnam

Vandaag heerlijk uitgeslapen tot bijna 10uur! Een ontbijtje bestaand uit: 2 pannenkoeken met fruit, suiker, een soort stroop en heerlijk hete thee. Nog lekker relaxen voor we 12.00u uit moeten checken. We blijven vandaag in de homestay, even uitrusten alle twee. 's Morgens is het prachtig zonnig weer, tussen de middag regen en daarna weer mooi weer. We spelen een spelletje kaarten, presidenten, geleerd van een Frans gezin, zij zaten bij ons op de boot. Een van de meiden van de homestay speelt met ons mee. Daarna eten we een paar spring rolls en gaan lekker fietsen. Wat een fantastische route was dat! De wegen kun je geen wegen noemen... een grind/asfalt weg met overal gaten en enorme plassen. We boffen maar met zo'n wegen netwerk zoals in Nederland. We fietsen echt midden tussen het Karst gebergte. Uiteraard hebben we nog een paar mooie plaatjes kunnen schieten. Weer terug gedoucht en genoten van een hot pot. Een soort bouillon wokken Héérlijk was dat, zoals al het eten ! Na het eten was het tijd om naar de nachttrein te vertrekken. De meiden binden de koffers weer op de scooter en brengen deze vast naar de taxi. Daarna zijn wij aan de beurt Best spannend, in het pikke donker over een smal pad en dat is ondergelopen met wel 30cm water. De scooter waar Freddy achter op zat sloeg tot 3x toe af Gelukkig is hij droog overgekomen! Met een gangetje van 50km p.u. richting trein. De trein is minder luxe dit keer. We proberen een poosje te slapen.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Kelly Smit:
    23 juli 2017
    Het ziet er weer prachtig uit! Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben zeg! :)
  2. Jose:
    23 juli 2017
    Prachtig en wat is de volgende stop?
  3. Naomi:
    25 juli 2017