San Francisco

4 juli 2019 - Big Sur, California, Verenigde Staten

2 juli, Jarissa is jarig. Voor we vertrekken naar de stad bellen we eerst om Jarissa te feliciteren. Ook nu fijn om haar te hebben gesproken. Na het telefoontje moeten we een sprintje trekken richting de ferry. We brengen een bezoekje aan Fisherman's warf. Wat een poppenkast, het lijkt Volendam wel... Op pier 39 liggen een paar zeehonden, foto gemaakt en snel door. We besluiten rond te lopen in de stad ipv te fietsen, dit is goed te doen. Het advies van een local. We gaan naar de chocolade fabriek, daarna wandelen we richting de Golden Gate Bridge. Ook hier foto's gemaakt, daarna in Bakerstreet lekker geluncht.  Werd ook tijd alweer veel te lang gewacht! Na de lunch verkennen we de dure wijken van San Francisco. Wat een huizen en een uitzicht! Onderweg komen we bij Nob Hill, auto's mogen one way tussen de bloemen door naar beneden. Wij wandelen er langs via de trap. Nu opzoek naar het Italiaanse deel van San Francisco, voor ons moelijk te vinden..🙈 Blijkt dat als we de doorgaansweg aflopen alle wijken langs lopen😕 Een pizza gegeten en weer terug naar de ferry en de Campground. San Francisco was leuk, maar wij zijn geen stadsmensen blijkt maar weer😉 Nog een bak koffie op de campground gedronken, wat gelezen en slapen.