San Fransisco

3 juli 2019 - Mill Valley, California, Verenigde Staten

1 juli, Marlon is jarig. We bellen rond 7.00u naar Nederland om Marlon te feliciteren. Fijn om haar en Liam even te zien en te spreken. Na het telefoontje vertrekken we richting San Fransisco. In Oakhurst gaan we ontbijten bij Denny's. Tijd om verder te gaan.. We zien het landschap veranderen nu van groen naar geel. De rit naar San Francisco is ruim 300km. Onderweg doen we een paar boodschappen, hebben we meteen onze stop weer gehad. Hoe dichter bij San Francisco hoe drukker.. Gelukkig rijden we in één keer goed! Rond 14.30u komen we aan bij de Campground in Marin district. We eten nog iets en vertrekken met de ferry naar de stad. Onderweg zien we meteen al de skyline van San Francisco, de Golden Gate Bridge en Alcatraz, hoe bijzonder is dat.. We hebben wat rond gestruind in San Francisco en bij een Japans restaurant gegeten. Rond 20.00u weer met de ferry terug, worden we verrast met de zonsondergang, mooi om te zien. Het is erg koud in de stad en op de boot. Weer in de camper lezen we nog wat en gaan lekker slapen.