Tam Coc

20 juli 2017 - Tam Coc, Vietnam

20 juli
Na een iets minder slecht ontbijt dan het eten van gisteren zijn we vertrokken naar Tam Coc. We beginnen met een boottocht over de rivier.tijdens de tocht varen we door de droge Halong Bay en door twee grotten. Prachtige natuur! Ook nu regent het, het grootste deel van de tocht. Na het varen stappen we op de fiets. We fietsen door de rijstvelden en hebben uitzicht op de bergen. Halverwege brengen we een bezoek aan de Bich Dong pagode. Deze bestaat uit 3 levels. Het deel naar de derde moeten we een pikdonkere grot door. We moeten onszelf bijschijnen met onze telefoon anders kunnen we niet zien waar we lopen. En ja, weer lunchen... Na de lunch gaan we naar een uitkijkpunt. We moeten een flinke klim maken om er te komen eenmaal aangekomen kijken we onze ogen uit. Fantastisch is om over het Karstgebergte en Ninh Binh te kijken. We hebben trouwens mooi weer tijdens het fietsen en klimmen Na de klim worden we naar onze homestay gebracht. We moeten wachten op scooters Zij brengen ons en de koffers over een smal, modderig paadje naar de homestay. Dit is tot nu toe de meest mooie plek waar we zijn geweest. Schitterende huisjes, een prachtig uitzicht en wat een rustgevende plek. Vanavond heerlijk gegeten. Nu maar even een poosje slapen.

1. Jose:
    21 juli 2017
    Ja het is geweldig daar, foto's vergeten toe te voegen?
  2. Naomi:
    21 juli 2017
    Moooi!
  3. Gre:
    22 juli 2017
    Wat jammer van al die regen. Maar wel prachtige foto's.
    Weer opgeknapt?
    Have fun nog!