Revelstoke, Canada

28 september 2016 - Yoho, Canada

Vandaag vroeg opgestaan, we gaan een trail lopen in Revelstoke Provincial park. Bij de slagbomen aangekomen zijn we een uur te vroeg, de slagbomen zijn nog dicht! Er staat toevallig een rancher die zo lief is ons er eerder in te laten. Tot 9.00uur hebben we de berg voor ons alleen, de poort wordt achter ons weer gesloten. Boven aangekomen genieten we even van al het moois en kleuren om ons heen. Het weer is opnieuw prachtig vandaag, we starten met vorst en daarna volop zonneschijn. De trail die we lopen is naar Miller Lake en Eva Lake. We voelen ons echt alleen op de wereld, wat een stilte. Het is een trail van 11km. Klimmen over rotsen, langs super smalle paadjes en niet anders dan op en neer. Twee prachtige meren mogen bewonderen en prachtige uitzichten onderweg. Eenmaal weer bij de camper onze reis voort gezet naar Yahoo National Park. Een plekje op camground Kicking Horse vlakbij de Takakaw Fall die we morgen gaan bezoeken. Vroeg naar bed vanavond, het is koud. Morgen vroeg weer op!

1. Naomi:
    30 september 2016
    Waaauw heel mooi!!
  2. Jose:
    30 september 2016
    Wow, nog eventjes genieten en alvast veilige vlucht naar huis XX