Pentincton, Canada

27 september 2016 - Revelstoke, Canada

Na een warme nacht en slecht slapen de boel ingepakt en vertrokken richting Revelstoke. Inmiddels de 3000km ruim voorbij! Vandaag verschillende stops gemaakt. We zijn door Kelowna en Vernon gereden. Tussen beide plaatsen in zijn we over View rd gereden waar we mooie uitzichten hadden. In Vernon zijn we naar een oude farm geweest. We hebben er verse apple pie en apple Juice gekocht, het smaakte heerlijk! Salmon Arm bezocht in de hoop nog meer springende zalmen te zien, helaas komen ze pas in oktober. Toch even een wandeling gemaakt naar het water. Verder genoten van de uitzichten onderweg. Ook dit was een prachtig gebied om door te rijden. Na een behoorlijke rit kwamen we rond 17.00uur in Revelstoke aan. Even lopen naar het stadje (2min volgens het bord) het waren zeker 20! Zonder jas vertrokken niet slim... Wat hadden we het koud. Gelukkig stond de auto naast de Starbucks. Toen op zoek naar een slaapplaats op de dam. Wat donker op de kronkelige weg. Daar aangekomen was de dam afgesloten... Uiteindelijk een campground gevonden en lekker gaan slapen.

1. Leo:
    2 oktober 2016
    Jammer dat het er bijna opzit voor jullie. Maar ik denk dat dit een geweldige vakantie is geweest.