Manning Provincial park, Canada

26 september 2016 - Penticton, Canada

Vandaag wakker worden in Hope aan de rivier en de zon zien opkomen aan een helder blauwe lucht, hoe geweldig is dat?! Even genieten en dan op weg naar Manning Park. We zijn meteen naar het fantastische view point, Cascade lookout gereden. We zeggen het toch weer, adembenemend!! Iedere keer weer raken we niet uitgekeken. Vanaf dat punt zijn we naar het hoogste punt gereden (best eng al die bochten en afgronden...). Boven hebben we de Viewpoint loop gelopen een korte wandeling met uitzichten naar alle windstreken, prachtig. Eenmaal beneden zijn we over gestoken richting de trail Strawberry Flats/Three Falls Trail. Dit was een trail van in totaal 11km. De trail fantastisch en afwisselend. 2 watervallen kunnen fotograveren, de middelste alleen maar gehoord. Wel heel smalle paadjes en delen over rotsblokken brrr. Na de wandeling naar beneden gereden en Lightning Lake bezocht. Lekker uitgerust en genoten van het zonnetje en de rust en natuur. Na de rust pauze weer verder gereden, richting Pentincton. Onderweg een afwisselend landschap gezien van veel bomen naar rotswanden en grazige weides. Nog even gestopt en de laatste zonnestralen mee gepikt. Aangekomen in Pentincton hebben we een prachtige plaats aan het water gevonden. Eerst dachten we dat het erg koud zou zijn gezien de wind.. Hoe verrassend kan het zijn: de wind is warm! Nu lekker na genieten van een prachtige dag.

1. Kelly Smit:
    28 september 2016
    Wauw, wat ziet het er allemaal prachtig uit zeg! Geniet er nog maar lekker van! X
  2. Leo:
    29 september 2016
    Ziet er allemaal even prachtig uit!!!