Hope, Canada

25 september 2016 - Hope, Canada

Na een paar uurtjes door te hebben gebracht in een echt Canadees kroegje in Mission, de camper neergezet op de parkeerplaats van de Walmart. Daar prima geslapen (Gewoon omdat het kan in Canada). Even een paar boodschappen gedaan en vertrokken richting Harrison Hot Springs. Daar aangekomen was het erg rustig, zeg maar saai. Een bakje koffie gedronken en een trail gewandeld naar een strandje, onderweg uitzicht op de bergen en het meer. De Hotsprings gezien (en geroken...). Weer terug in het dorpje een hapje gegeten en weer doorgereden. Het is overigens super mooi weer dus onderweg nog even een korte stop gemaakt om van de zon te genieten. Na een rit van zo'n 35km in Hope aangekomen. Hier hebben we een trail gelopen door tunnels, de Othello tunnels. Bijzonder om te zien, wat een werk hebben mensen verzet en dat helemaal voor niets! Tijdens de wandeling zagen we zalm springen tegen de stroom in, in de Coquihalla River. Hoe super is dat om te zien! Wat een kracht bezitten deze dieren, dat kan niet anders. Beide trails hadden stukken van zo'n 30% steigen en dalen! Moe en voldaan een campground gezocht. Een plekje gevonden aan het water in het plaatsje Hope. Nog even genoten van de zonsondergang en toen een vuurtje gemaakt voor het grillen van ons vlees. Een heerlijke dag gehad. Nu zo lekker slapen.

1. Naomi:
    26 september 2016
    Waaaauw!! Xxxx
  2. Gre:
    26 september 2016
    Ziet er prachtig uit allemaal!!!!