Yosemite

30 juni 2019 - Yosemite, Verenigde Staten

Spannend, gaan we wel of niet de Tiogapass over. We vertrekken vroeg vanuit Bishop, hopen dat het gaat lukken vanmorgen🤞De weg er naar toe is al prachtig. En weet je wat, we zijn de 5e auto in de rij😁 Een paar foto's van de sneeuw en dan is het tijd voor een ontbijtje. Om 10.00u precies mogen we vertrekken. Echt zonde dat we beslist niet mogen stoppen..🤔 Eenmaal over de pass rijden we richting Yosemite Valley. Met veel geluk bemachtigen we een parkeerplek voor de camper. Wat een drukte.. Wanneer we de camper uitstappen zien we een enorme waterval. Even een kijkje gaan nemen. Wat groot! Nu eerst een bezoekje aan het visitorscentre, we hebben nog geen slaapplek voor morgen 🤤 Ook hier niet gelukt, maar weer doorschuiven tot het echt nodig is.  We besluiten een korte trail te lopen, Mirror Lake. We komen bij het meer en volgen de loop, helaas lopen we vast en moeten terug.  Wel een leuke wandeling. Het is mooi geweest voor Vandaag, naar de camper en dan door naar de Campground. Deze is buiten het park. Een mooie campground met veel faciliteiten voor jong en oud. Het is vanavond niet echt warm, dus blijven we in de camper. Morgen kijken of we het park vroeg kunnen bezoeken met iets minder auto's en mensen...