Welsh Gray national park Canada

18 september 2016

Veel regen gehad afgelopen nacht. Best fris vanmorgen dus maar een warm ontbijtje gemaakt. Scrambeld eggs met tomaat, champignons, paprika en uitjes. Mmm een goed begin van de dag. Op ons gemak vertrokken richting Clearwater. Een bezoekje gebracht aan het visitors centre en toen het Welsh Gray park in. Wat is het ondertussen weer een prachtige zonnige dag geworden! Drie prachtige watervallen bezocht en een trail gewandeld langs de Clearwater River en door het bos.('helaas' geen beren gespot) In deze rivier springen de zalmen zich een weg stroomopwaarts, helaas ook hier geen ooggetuige van mogen zijn. Na de wandeling de gevaarlijk glibberige weg weer terug naar Clearwater. Onderweg terug lag een camper op zijn zij, van de weg gegleden. Later lag nog een auto op de kop in de kant, spannend ritje terug dus! Na een korte stop doorgereden naar Kamloops. We gaan uiteindelijk in het plaatsje Savona overnachten. Lekker slapen zo aan de Thompson River.