Route 99

19 september 2016

Goed uitgeslapen komen we ons bed uit. Een broodje eten en daarna met een kop koffie genieten van ons mooie kampeer plekje. Vandaag staat op ons programma route 99, we reizen van Savona naar Wishler en kijken wat de route ons brengt. De dag begint heerlijk zonnig. Op weg naar Cache Creek ligt Ghost Town, een paar foto's gemaakt en onze weg vervolgd. We rijden door een woestijn landschap. Een groot contrast met de besneeuwde en begroeide bergen. Het is een prachtig gezicht al die kleuren die het gesteente en grassen hebben. Na in de plaats Lillooet een bakje koffie te hebben gedronken zijn we weer de bergen in gereden. Helaas begint het te regenen en is er laag hangende bewolking. Toch is het een prachtige route en nog veel te zien! Bij Joffre Lake hebben we een trail gelopen van 4km. Voor ons gevoel bijna recht omhoog (erg steil dus!) Het was een trail langs 3 meren en een waterval. Het laatste meer lag net onder de top van de gletsjer, adembenemend mooi weer! Moe maar voldaan weer onze route vervolgt naar onze slaapplaats in Wishler.

1. Jarissa:
    Wauw!!!!!
  2. Leo:
    20 september 2016
    Ziet er fantastisch uit ogen te kort denk ik. Geniet er maar lekker van wij genieten lekker mee van jullie schitterende foto's .
  3. Marlon Smit:
    Wauwiee
  4. Jeanet:
    20 september 2016
    Wat geweldig mooi daar geniet maar fijn heb je meer dan verdiend!