Sa Pa

16 juli 2017 - Sa Pa, Vietnam

16 juli
Na een nacht waarin veel, heel veel regen is gevallen weer vroeg op pad. Om half 8 ontbijt, bestaande uit pannenkoeken met siroop/suiker en banaan en een lekker bakje thee voor de verandering. We nemen daarna afscheid van de familie. Half 9 is het tijd om weer op pad te gaan en gelukkig is het weer droog! Vandaag wandelen over de berg door meerdere kleine plaatsjes. Wat we zien zijn 'huizen' waar bij ons niet eens een stal is te noemen! We genieten enorm van de fantastische uitzichten en vooral de stilte na de drukte in Hanoi. Op veel plaatsen is het behoorlijk glad en moeten we door water lopen en over keien lopen om geen natte voeten te krijgen. Helaas is dat laatste niet gelukt Zo halverwege krijgen we weer een heerlijke lunch en kunnen er weer een paar uur tegenaan. Na zo'n 5.30u berg op berg af te hebben gewandeld zijn we bij de weg waar we worden opgehaald door een taxi. We worden naar een hotel gebracht waar we afscheid nemen van Mali. Lekker douchen, wat rusten en eten. Rond 18.30 gaan we met een taxibusje richting de trein. (Wat een regen valt er in korte tijd, best gevaarlijk Onderweg!)
Vannacht slapen we in de trein richting Hanoi en hopen daar rond 6.00u aan te komen.

1. Naomi:
    18 juli 2017
    Mooooi
  2. Jose:
    18 juli 2017
    Nou die schoenen kunnen nu echt achter gelaten worden. Veel plezier nog xx
  3. Sonja:
    19 juli 2017
    Prachtig en indrukwekkend! Jullie lopen wat af