Hoi An

24 juli 2017 - Hoi An, Vietnam

24 juli
Een lekker rustig dagje vandaag. We starten de dag in een Juicy barretje met een heerlijk ontbijt. Toast met avocado en gebakken ei, weet je hoe lekker?! Daarnaast een heerlijke smoothie met fruit en yoghurt mmm smullen. Na het eten wandelen we op ons gemak het stadje door, een stuk rustiger dan gisteravond! We genieten ergens van een bakje koffie en struinen weer verder. Rond één uur moeten we naar het restaurantje voor de cooking class. Freddy maakt steamed beef en ik salted chicken in curry. We krijgen volledige uitleg welke groentes en kruiden er worden gebruikt. Daarnaast laat de chef zien hoe te stomen in bananenbladeren. We schrijven alles keurig op in de hoop het thuis na te kunnen maken Het is beide goed gelukt, super lekker eten! Na het eten gaan we fietsen. We gaan naar een eilandje waar veel houtsnijwerk wordt gemaakt. Het fietsen is niet gemakkelijk op van die kleine fietsjes..... Weer terug in Hoi An gaan we even rustig op een terrasje zitten. 's Avonds eten we wanton, stuffed tomato's en gestoomde vis. Allen zijn specialiteiten van Hoi An en heerlijk! We maken nog even een foto van de lichtjes in de stad en gaan dan lekker slapen.

1. Gre:
    27 juli 2017
    Na de vakantie komen we snel een keertje bij jullie eten!
  2. Kelly Smit:
    28 juli 2017
    Ik ben nu al benieuwd naar de recepten! Het ziet er allemaal weer heerlijk en prachtig uit!