Hanoi 3

14 juli 2017 - Hanoi, Vietnam

14 juli
Vandaag even relaxen. Alles is nu geregeld voor de rest van onze reis. Nu duimen dat de weergoden ons goed gezind zijn... Al slenterend richting een salon voor een voetmassage zien we een knus koffiebarretje. Even genieten van wat cafeïne voor we ontwenningsverschijnselen krijgen We hebben genoten van een frozen yoghurt, koffie, passievruchten combinatie. Hoe bizar en het was nog lekker ook! Verder door naar de salon. Genoten van een massage, nek, schouders, hoofd, deel van de benen en voeten. En dat voor maar€5,- pp. Foodstreet bezocht en een soepje en loempia gegeten. Onderweg naar het hotel hebben we een stuk langs de spoorrails gewandeld. Er wonen gewoon mensen op nog geen meter afstand van de rails. 's Avonds zijn we mee geweest met een foodtour. Super leuk om te hebben gedaan. Meerdere lekkernijen geproefd en aan het eind afgesloten met een ice egg coffee, jammie. Nu de rugzakken inpakken voor de reis naar Sa Pa.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jarissa:
    17 juli 2017
    Klinkt fantastisch!
  2. Marlon Smit:
    17 juli 2017
    Ik word hier jaloers van! Have fun!