Bai tu long

18 juli 2017 - Bai Tu Long Bay, Vietnam

18 juli
Helaas regent het vanmorgen en gaat de tai chi niet door We konden nu uitslapen tot 7.15 uur. Vroeg ontbeten en naar een grot gevaren. Bai tu long Bay is fantastisch om te zien helaas moesten er een aantal activiteiten worden geskipt. Vandaag terug gevaren naar Halong Bay en geluncht op de boot. Weer op het vaste land aan gekomen de 4 uur durende busreis terug naar Hanoi. Daar hoorden we dat het de hele dag heeft geregend, in totaal is er 1mtr water gevallen. Dat hebben we onderweg kunnen zien... 's Avonds opzoek naar een eettentje hebben we enorm gelachen. Overal in de straten van Hanoi staan witte strepen op de stoepen. De eettentjes moet achter de strepen blijven met de terrasjes. Of dat gebeurt....... Niet dus! De politie loopt de straat in en alle tafeltjes worden met eten en al onder de neuzen van de gasten weg gehaald. Gasten staan allemaal met stokjes, drinken, bakjes of helemaal niets verbaasd in hun hand. Wij wilden er net gaan eten en hebben maar een ander tentje opgezocht. We hebben lekker gegeten wat gedronken en op tijd naar bed voor de trip naar Ninh Binh.

1. Jose:
    19 juli 2017
    Prachtig,maar wat een pech met al die regen
  2. Naomi:
    21 juli 2017
    Nou, lekker dan. Zit je lekker te eten wordt je tafel weggehaald hahaha.