Afsluiting rondreis West Canada

1 oktober 2016 - Calgary, Canada

Na de enorme inspanning van gisteren vandaag rustig aan gedaan. Na het ontbijt een heerlijk bakje koffie gedronken bij een bakkerijtje in Lake Louise. Nog even Lake Louise bezocht, het blijft een plaatje! Verder gereden richting Banff en Minnawanka Lake en het grote hotel in Banff bezocht. Je ziet dat de herfst goed is begonnen, alles nog geler en de blaadjes dwarrelen van de bomen. In Banff heerlijk geluncht en later in de middag nog een borrel gedronken. Wat scheen het zonnetje toch weer heerlijk, tegen de verwachting in! Nog een km of 30 door gereden richting Calgary en overnacht op camground Bow Valley (een veel te dure overnachting....!). In de avond begon het met regenen dit is de hele nacht zo door gegaan, dat is niet goed voor je nachtrust.... 's Morgens rond 8uur vertrokken richting Calgary, 11uur moet de camper worden ingeleverd. Het was een pittig ritje de laatste 100km ivm het slechte weer. In Calgary aangekomen na 3776km te hebben gereden de camper ingeleverd, het zit er nu echt op! De rest van de dag en avond nog Calgary bezocht. Geen stad om lang te verblijven. Wel een gezellige kroeg gevonden (Local) waar wij ons prima vermaken. Morgen vliegen we dan echt weer richting Nederland. Veel indrukken en ervaringen rijker! Wat hebben wij genoten van al het moois en de gastvrijheid van de Canadese mensen. Een reis om noot te vergeten!

1. Jarissa:
    2 oktober 2016
    Goede en veilige terugreis!
  2. Naomi:
    2 oktober 2016
    Ja, goede en veiloge terugreis!xxx