Las Vegas

18 juni 2019 - Kingman, Arizona, Verenigde Staten

Na een goede vlucht van 9,5 uur, lang wachten bij de douane, aangekomen in Las Vegas. Ons onderkomen voor de nacht is het New York New York hotel. Bij aan/binnenkomst kijken we onze ogen uit, een en al gokkasten, eettenten en een kermis op de 2e verdieping! Bijna een compleet dorp in één hotel. Prima kamer op 28 hoog met uitzicht op de strip en de achtbaan. We gaan maar meteen Las Vegas verkennen. Wat een hotels, casino's en mensen. Na een beetje mexicaans eten is de zon onder en zien we een verlichtte  Las Vegas boulevard.  Bij veel hotels zijn licht-, water- en of vuurshow voor het hotel. Mooi om te zien. Helaas houden we het niet al te lang vol, moe van de reis en het tijdsverschil liggen we vroeg op bed. De volgende dag zitten we al vroeg aan het ontbijt en gaan een gokje wagen😂. Nog even een klein stukje de strip over en dan op weg naar de camper. Lijkt prima en met nieuwe inventaris.  Om 15.15 uur rijden we weg om het te drukke, lawaaierige en warme Las Vegas te verlaten.. Eerst nog 'even' boodschappen doen, dan naar onze eerste bestemming Kingman. Onderweg een bezoekje gebracht aan de Hoover Dam, een mooi stukje om te rijden.  De weg naar Kingman is verder een beetje saai, maar ja het kan ook niet altijd fantastisch zijn. Koffers uitgepakt, boodschappen opgeruimd, bed opgemaakt en een hapje gegeten. Vandaag maar weer vroeg slapen en zien wat de dag van morgen brengt. Wij kijken er naar uit! Dag1en 2 zitten er alweer op.

1. Jose:
    18 juni 2019
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, je hebt al mooie foto's gemaakt. In het casino niet gewonnen begrijp ik, ha, ha. Lekker genieten en tot de volgende update. XXXX
  2. Kelly Smit:
    Geniet er van!
  3. Marianne:
    18 juni 2019
    Mooi om te lezen, veel plezier en geniet samen!
  4. Sonja:
    21 juni 2019
    Wat leuk om mee te lezen dat jullie in Amerika zijn! Heel veel plezier!