Arches

23 juni 2019 - Escalante, Utah, Verenigde Staten

Heerlijk geslapen en weer vroeg uit de veren, op maar Arches. Meteen al bij aankomst overweldigend door de hoge rotsen.  We kiezen ervoor eerst naar het eind te rijden, daar een trial te lopen. We lopen naar de double Arch. Wat een klimmen en klauteren.  Geweldig we zijn helemaal in ons element. Mooie vergezichten en als resultaat een foto in de Arch😊 Op de terugweg lopen we mee met een groep Mormonen. De Bisschop met zijn vrouw en kinderen van de gemeente. Heerlijk geklets over Amerika must sees en over Nederland. Van een van de meisjes kwamen opa en oma uit Rotterdam. Haar oma zou jaloers zijn omdat zij met Nederlnders had gesproken zei ze. Mooie trial om op terug te kijken. Na de trial alle view points bezocht en Arches achter ons gelaten.  In Moab gaan we lunchen en zien dat we wel 10x gebeld zijn😯 Eerst schrikken dan zien we op de app waarom. Vandaag is de dag dat Marlon en Tim weten of het een jongen of meisje is. Spannend.... Helaas krijgen we het live niet helemaal mee en sturen ze een filmpje. Het lukt niet deze meteen kijken😣 We rijden eerst naar onze volgende slaapplaats in de hoop op Wi-Fi, HELAAS.. We proberen onze 4G en gelukkig dat lukt. En het is een...... dat blijft een geheimpje😉 We bellen Marlon en Tim even om te laten weten dat we het filmpje hebben gezien, we vergeten even dat het in Nederland 0.00uur is🙈 Nu door naar de Campground, wat een grandioze plek. We lopen een klein stukje van een trial en zien dan het weer veranderen, we durven niet verder. Wel hebben we al iets van het mooie uitzicht kunnen zien.  Dan maar lekker uitrusten bij de camper de bbq klaar maken en eten. In de avond begint het hard te regenen gelukkig vandaag overdag niet, was wel de voorspelling.  En zoals iedere avond weer vroeg naar bed. Alleen nu met een geheimpje😁

1. Kelly Smit:
    23 juni 2019