Phu Quoc

31 juli 2017 - Phu Quoc, Vietnam

31 juli
Vanmorgen voor de verandering een Spanish ontbijt gehad. Rösti met brood, een glas passionfruit en een kopje Thee, heerlijk. Na het eten werden we opgehaald met de scooter voor een dagje varen en snorkelen. We moesten met z'n drieën op de scooter Bij de weg zijn we overgestapt op de bus. Eenmaal bij het strand aangekomen begint het toch te regenen Snel in het kleine bootje, deze brengt ons naar de grote boot. Op de boot begint de zon weer volop te schijnen. Zo blijft het dan ook de hele dag Het is zo'n anderhalf uur varen voor we bij het eerste eiland aankomen. We genieten van de rust op het water. Onderweg waren de golven best nog hoog, het schip ging af en toe behoorlijk heen en weer We gaan samen snorkelen, eerst zonder zwemvest, dat bleek toch wel lastig wat betreft het blijven drijven. Met zwemvest was het super relaxed snorkelen. We hebben veel vissen en koraal gezien. Helaas hebben we er geen foto's van Na het snorkelen kregen we een prima lunch. We varen naar nog een baai/eilandje, waar nog meer vissen en koraal te zien zijn. Wat een blauw water en wit zand in de zee zeg!! We snorkelen nog een uurtje en varen dan weer terug naar Phu Cuoc. Wat een fantastische dag! Eenmaal bij onze Homestay drinken we nog een icecoffee bij het zwembad. Opeens zien we de vleermuizen over het zwembad rondjes vliegen, wat een bijzonder gezicht. We eten nog iets bij een tentje beneden aan de straat en slapen ons laatste nachtje op Phu Quoc. Jammer dat we morgen moeten vertrekken
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl