Bryce Canyon

24 juni 2019 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Fruita hebben we weer achter ons gelaten en rijden vandaag over de scenic way naar Bryce Canyon. Met alle indrukken van afgelopen dagen reizen we verder. Het houdt maar niet op.. We rijden over Mount Henry zo'n 2500mtr hoog. Van de rotsen naar bos, veel bos. De koeien lopen er over de weg. Wanneer we Mount Henry afdalen staan er weer Rotsen, rotsen en nog hogere rotsen op ons te wachten.  Op een gegeven moment rijden we over een weg met aan beide kanten een gigantisch ravijn. We hebben al veel gezien, maar dit... Het landschap veranderd steeds, het is een mooie route om te rijden en zeker niet saai! Onderweg een hapje gegeten. Pancakes en wat voor, daar kon je met z'n drieën van eten🤤 In een market een paar boodschappen gedaan, want we weten niet precies of we onderweg nog iets tegen gaan komen. Zeker na de afgelopen dagen. Geen winkels, Wi-Fi en 4G. Bijna in Bryce Canyon aangekomen hebben we een korte wandeling gemaakt naar Mossy Cave. Nog een klein stukje rijden en we zijn er. De campground bezocht en ons aangemeld. Weer een mooi plekje net buiten het park. We pakken de shuttle om Bryce Canyon te gaan verkennen. Aangekomen in het park zien we de hoodoos, wat een natuurverschijnsel. We lopen een combinatie van de Navajo trail en Queens trail. Wat voelen wij ons nietig zo tussen deze hoogten. Na een uur of 2,5 zijn we weer bij het begin punt en nemen de shuttle terug naar de campground. Nog even lekker luieren voor we uit gaan eten bij Ruby's Inn. Heerlijk, maar teveel gegeten. We gaan nog even kijken naar de zonsondergang. Eenmaal bij de camper hebben we nog even staan kletsen met de buren afkomstig uit Californië. Krijgen we ook nog een fles rode wijn uit de streek waar zij wonen, heerlijke rode wijn. Het wordt tijd om te douchen en maar weer te gaan slapen. Wat een indrukken hebben we weer te verwerken.